A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Урок №38 Гімнастика

Дата: 25.11.2020 08:43
Кількість переглядів: 178

Спеціальна фізична підготовка

 

РИТМІЧНА ГІМНАСТИКА

Вправи ритмічної гімнастики налаштовують організм на енергій­ність, центральну нервову систему — на робочий ритм, готують учня до майбутньої активної діяльності. Характерні ознаки ритмічної гім­настики полягають у танцювальній манері виконання вправи.

http://900igr.net/datai/fizkultura/Zanjatie-fizicheskimi-uprazhnenijami/0007-004-Ritmicheskaja-gimnastika.jpg

Щоб правильно підібрати музичний супровід до вправ, слід керува­тися такими вимогами: твір має бути невеликим і простим, а також ма­ти художні достоїнства. Підбираючи музичну фонограму для комплексу, слід враховувати стильову єдність і спільність змісту і музики.

До ритмічної гімнастики належать усі фізичні вправи, при виконанні яких організм споживає велику кількість кисню. З огляду на всі особли­вості, ці вправи доцільно включати в підготовчу частину уроку й вико­ристовувати ті, які виконуються стоячи.

 

Комплекс вправ

  1. Вихідне положення — о. с, руки зчеплені позаду. 1 — напівприсід;  2 — вихідне положення; 3—8 — повторити 1—2. Вихідне положен­ня — о. с, руки до плечей. 9 — напівприсід, руки вперед; 10 — вихідне положення; 11—16 — повторити 9—10. Вихідне положен­ня — о. с, руки зчеплені позаду. 17 — напівприсід; 18 — вихідне положення; 19—24 — повторити 17—18. Вихідне положення — о. с, руки до плечей, лікті в сторони. 25 — напівприсід, руки в сто­рони; 26 — вихідне положення; 27—32 — повторити 25—26.
  2. Вихідне положення — стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 — сплеск у долоні перед собою; 2 — напівприсід, руки вгору. З — рахунок «1»; 4 — напівприсід, руки вниз; 5 — рахунок «1»; 6 — напівприсід, нахил праворуч, ліва рука вгору; 7 — рахунок «1»; 8 — напівприсід.
  3. Вихідне положення — о. с, руки вниз. 1 — крок правою право­руч, руки в сторони; 2 — крок лівою праворуч — назад (навхрест); 3 — крок правою вбік у стійку ноги нарізно; 4 — приставити ліву до правої зі сплеском у долоні перед собою; 5—8 — чотири кроки на місці; 9—16 — те саме з просуванням ліворуч.
  4. Вихідне положення — о. с, руки на пояс. 1 — крок правою пра­воруч — уперед, праву руку за голову; 2 — крок лівою ліворуч — уперед, ліву руку за голову; 3 — крок правою назад, праву на по­яс; 4 — крок лівою назад, ліву на пояс; 5—8 — повторити 1—4. Вихідне положення — те саме. 9 — крок правою праворуч — упе­ред; праву руку на ліве плече; 10 — крок лівою ліворуч — уперед, ліву руку на праве плече (передпліччя навхрест); 11 — крок пра­вою назад, поплескати по стегнах; 12 — крок лівою назад, сплеск у долоні перед собою; 13—16 — повторити 1—4.
  5. Вихідне положення — о. с, 1 — стрибок ноги нарізно, руки в сто­рони; 2 — вихідне положення; 3 — підскок на лівій, праву зігнути вперед, руки до плечей; 4 — вихідне положення; 5—8 — те саме з підскоком на правій.
  6. Ходьба на місці.
  7. ХУДОЖНЯ ГІМНАСТИКА

     

    Навчальною програмою передбачене розучування вправ художньо гімнастики. Такі вправи формують правильну поставу, збільшують рухливість у суглобах, поліпшують координацію рухів, удосконалюють п чуття рівноваги. Вправи художньої гімнастики допомагають дівчатка позбутися скутості й незграбності, впливають на розвиток таких якосте" як легкість, граційність і плавність.

    Зв'язок художньої гімнастики з такими видами мистецтва, як музика й танець, сприяє естетичному вихованню, розвиткові пластичності  рухів та чуття ритму.

    Вправи художньої гімнастики поділяють на дві групи: підготовчу й основну.

    До підготовчої групи входятьстройові, загальнорозвивальні, акробатичні та прикладні вправи.

    До основної групи входять: танцювальні вправи, стрибки, ритмічна гімнастика.

     

    ТАНЦЮВАЛЬНІ ВПРАВИ

    Танцювальні вправи включають у себе: напівприсідання, присідан­ня, виставляння ноги в сторону, вперед, назад на носок, танцювальні кроки.

    Танцювальні кроки динамічного характеру (галоп, полька) можна вивчати в підготовчій або в основній частині уроку, а спокійні (пристав­ні й змінні кроки, кроки вальсу) — у заключній.

    Напівприсідання виконується лівим боком до опори, напівзігнута ліва рука піднята в сторону, долоня на рейці, права рука в підготовчому поло­женні. Ноги в першій позиції. Перед напівприсіданням потрібно злегка нахилити голову вліво, підняти праву руку в першу позицію. Потім, по­вертаючи голову праворуч, відвести праву руку в другу позицію (рис.1).

     

    У напівприсіді п'ятки мають щільно прилягати до підлоги без упору на великий палець. Згинати й розгинати ноги рівномірно, дотримуючись правила виворотності.

     

     

     

     

    I позиція — п'ятки разом, носки розвернуті в сторони (рис. 2, а).

    ІІ позиція — ноги нарізно на відстані довжини ступні, носки розвер­нуті в сторони (рис. 2, б).

    ІІІ позиція — п'ятка однієї ступні притиснута до середини другої, носки розвернуті в сторони (рис. 2, в).

    IV позиція — одна нога попереду другої на відстані ступні, п'ятка од­нієї ноги перебуває проти носка другої (рис. 2, г).

    V позиція — ступні щільно зімкнуті носками в сторони, п'ятка однієї ноги притиснута до носка другої (рис. 2, д).

     

    Присідання виконують із того самого вихідного положення, що й напівприсідання. Потім, опускаючи праву руку в сторону — вниз і нахиляючи голову вліво, напівприсід; опускаючи праву руку в під­готовче положення й нахиляючи голову вліво — вниз, присід.

    Виставляння ноги слід розучувати з першої позиції ніг. У кожному напрямку повторити рух по 48 разів (спочатку в сторону, потім упе­ред і назад).Те саме напівприсідом у першій і п'ятій позиціях. Після вистав­ляння ноги до торкання пальцями підлоги в одному з напрямків приставити ногу у вихідне положення, а потім зробити напівприсід. З напівприсіду виставляння виконують одночасно з розгинанням опорної ноги.

    Спочатку виставляння ноги слід розучувати, стоячи обличчям до опо­ри, після цього — стоячи боком.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора