A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Тема :Створення та збереження Робочої книги у файлі.

Дата: 19.10.2020 08:15
Кількість переглядів: 429

Тема уроку: Створення та збереження Робочої книги у файлі.

Зробити конспект.

Створити нову порожню Робочу книгу можна за допомогою команди Створити меню кнопки Office. Якщо інша нова (порожня) робоча книга буде створена користувачем впродовж поточного сеансу, вона буде названа Книга 2 "за умовчанням".

Робоча книга зберігається в оперативній пам'яті ПК і не зберігається при виключенні або збоях в його роботі. Робоча книга є документом MS Excel і її треба зберегти (на диску) під певним ім'ям в папці користувача у вигляді файлу у форматі Робочої книги .xlsx або інших форматах. Робота з файлами Робочих книг MS Excel не відрізняється від роботи з файлами інших документів в програмах пакету Microsoft Office 2007. Зберегти Робочу книгу можна одним з наступних способів : вибрати команду Зберегти з меню кнопки Office, що розкривається, або клацнути на кнопці Зберегти (у вигляді дискети) на панелі швидкого доступу.

Якщо Робоча книга була створена з існуючого документу, то вона буде збережена в той же файл, з якого була відкрита. При збереженні нової Робочої книги на екран виводиться діалогове вікно Збереження документу, в якому слід вказати шлях до файлу (пристрій, теку), ім'я файлу і формат (тип файлу), і клацнути по кнопці Зберегти. Файлу (книзі) буде присвоєно ім'я з розширенням .xlsx. При повторному збереженні команда оновлює версію документу у файлі (без виведення вікна діалогу), а команда Зберегти як з меню кнопки Office дозволяє зберегти копію Робочої книги (з іншим ім'ям і в іншій теці) або зберегти книгу в іншому форматі (наприклад, у форматі xls Робочої книги MS Excel 97-2003).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора