Е. Т.А.Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.
Дата: 17. 02.2021
Тема: Е. Т.А.Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.
Підручник: Зарубіжна література (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальн. середньої освіти/О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К:. УОВЦ «Оріон», 2018. – 240с.
https://pidruchnyk.com.ua/1143-zarubizhna-10-klas-isaeva-standart.html
Опрацювати тему: Е. Т.А.Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка ( опрацювати лекцію стор. 85-89).
Виконати: Опрацювати лекцію, нотатки записати до зошитів. Переглянути експрес-урок, читати повість-казку «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер», визначити тему та ідею повісті, охарактеризувати головного героя повісті Цахеса.
https://www.youtube.com/watch?v=f3d-1j6lVz0
Виконані завдання висилати на електронну адресу