Тема: Звіти в базі даних Access 2007.
Тема: Звіти в базі даних Access 2007.
Опрацювати тему, зробити опорний конмпект.
Звіт (report) - це об'єкт бази даних, який використовується для виведення на екран, до друку або файл структурованої інформації. Звіти дозволяють отримати з таблиць або запитів бази даних необхідну інформацію і представити її у вигляді зручному для сприйняття. Звіт містить заголовок, область даних, верхній і нижній колонтитули, примітка і розбитий на сторінки.
У Microsoft Access 2007 для створення звітів можна використовувати різні засоби (рис. 1):
- Майстер звітів
- конструктор звітів
- інструмент звіт
- порожній звіт
Рис. 1.
Звіти доцільно виконувати за допомогою Майстра або інших зазначених інструментів, а допрацьовувати їх, тобто вносити необхідні зміни можна в режимі макета або конструктора. У Microsoft Access 2007 передбачено два режими внесення змін і доповнень до звітів: вікно компонування та режим конструктора.
Режим макета - це більш наочний режим редагування і форматування (зміни) звітів, ніж режим конструктора. У тих випадках, коли в режимі макета неможливо виконати зміни в звіті, то доцільно застосовувати режим конструктора.
Майстер звітів. Для створення звіту за допомогою Майстра звітів необхідно виконати наступні дії:
У вікні бази даних Access клацнути на вкладці Створення і потім клацніть на кнопці Майстер звітів в групі Звіти. З'явиться діалогове вікно Створення звітів.
В поле Таблиці та звіти клацнути на стрілці і вибрати в якості джерела даних таблицю Студенти.
Клацнути на кнопці ОК (в результаті отримаємо вид вікна "Створення звітів", представлений на рис. 2).
Всі "Доступні поля" переведемо в "Вибрані поля", виділивши їх і натиснувши на кнопку >>.
На наступному кроці (Додати рівні угруповання?) Клацаємо далі.
На кроці "Виберіть порядок сортування записів". У списку виберемо "Прізвище" для сортування по зростанню.
На кроці "Виберіть вид макета для звіту". Вибираємо: Макет - блок, орієнтація - книжкова. Клацнути на кнопці Далі.
На кроці "Виберіть необхідний стиль". Вибираємо - Витончена.
Наступний крок - "Задайте ім'я звіту". Вводимо ім'я - Студенти мастер_отчетов. Подальші дії: Переглянути звіт; Змінити макет звіту. Вибираємо Переглянути, клацаємо на кнопці Готово. Звіт відкривається в режимі Попереднього перегляду, який дозволяє побачити, як буде виглядати звіт в роздрукованому вигляді (Рис. 3).