A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Урок №34 Гімнастика

Дата: 17.11.2020 08:41
Кількість переглядів: 192

Теоритичні відомості.Види гімнастики.

ГІМНАСТИКА - ЗАСІБ РОЗВИТКУ  ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Фото без опису

Основними засобами фізичного виховання е: фізичні вправи, які застосовуються в різних випадках спорту, ігор, туризму; природні фактори (повітря, сонце, вода)гігієнічні  умови праці і побуту.

Гімнастика - один із  засобів фізичного виховання - являє собою сукупність спеціально відібраних фізичних вправ для впливу на організм людини, щоб зміцнювати її здоров'я і моральні якості, а також усувати фізичні вади

До характерних особливостей гімнастики належать: різноманітність вправ - від найпростіших, елементарних, до складних, комбінованих, у тому числі штучних вправ без спортивних приладів, з приладами  і на приладах; різнобічний вплив на організм; можливість відносно точного регулювання фізичного навантаження на організм гімнастів.

Гімнастика є невід'ємною складовою частиною обов'язкових програм з фізичного виховання .

Самостійні види з гімнастики:

1.  основна гімнастика, та її  різновид - гігієнічна гімнастика;

2.  спортивна гімнастика;

3.  акробатика;

4.  художня гімнастика;

5.  допоміжна гімнастика, до якої  входять спортивно-допоміжна гімнастика і лікувальна.

Основна гімнастика спрямована на зміцнення здоров'я, на загальний розвиток і загартування організму та підвищення працездатності організму людини. Засоби основної гімнастики забезпечують формування і удосконалення рухових навичок, а також уміння доцільно застосовувати набуті навички в практичній діяльності.

Гігієнічна гімнастика сприяє зміцненню здоров'я і загартування організму поліпшує розвиток і працездатність людини. Заняття нею розвивають організаційні і дисциплінарні  вміння і навички.

Спортивна гімнастика забезпечує фізичний розвиток фізкультурників у поєднанні із зростанням спортивної майстерності виконання складних гімнастичних вправ, яка досягається внаслідок поступового їх ускладнення.

 

Основою для навчання з спортивної гімнастики єдина класифікаційна програма, з якою проводять гімнастичні заняття. Згідно з вимогами всі вправи слід виконувати з дотриманням принципу поступового наростання труднощів.

 

Руховий режим дня

Головною функцією позаурочних форм занять є створення найсприятли­віших умов для виховання звички до систематичних занять, і як наслідок, сприяння запровадженню фізичної культури в побут народу. На позаурочних заняттях закріплюються і вдосконалюються засвоєні на уроках фізичної куль­тури вправи, набуті знання. Особлива увага в позаурочних заняттях повинна звертатися на реаліза­цію школярами в повсякденному житті знань, умінь і навичок, набутих на уроках. Це корисно й учням , що активно займаються спортом в ДЮСШ, де заняття мають вузькоспрямований (спеціалізований) характер.

Фізкультурні хвилинки і фізкультурні паузи

Завдання цих двох форм однакові:

• повернути втомленій дитині працездатність, увагу;

• зняти м'язове і розумове напруження;

• попередити порушення постави;

Години здоров'я

Серед усіх форм занять фізичною культурою — чільне місце посідає організація годин здоров'я.

 

ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ГІМНАСТИКОЮ

1. Бути уважним і обережним при виконанні фізичних вправ разом з товаришами. Наприклад, не можна розгойдуватись в горі на перекладині, якщо вправу в підтягуванні виконують разом 3-4 учні.

2. Не можна стояти на доріжці розбігу і місцях приземлення під час опорних стрибків.

3. Не починати складних вправ без розминки.

4. При зіскоках з снарядів (коня, козла, колоди, гімнастичної драбини) приземлятися треба на обидві ноги.

5. Спускатися з канату треба повільно, по черзі перехоплюючи руками і тримаючи ногами.

6. Акробатичні вправи і вправи на снарядах можна починати тільки після дозволу або команди вчителя.

7. Бути обережним при виконанні вправ з гімнастичною палицею.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора