A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Е. Т.А.Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.

Дата: 05.11.2020 08:42
Кількість переглядів: 1266

Дата: 13. 11.2020

Тема: Е. Т.А.Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.

Підручник: Зарубіжна література (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальн. середньої освіти/О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К:. УОВЦ «Оріон», 2018. – 240с.

https://pidruchnyk.com.ua/1143-zarubizhna-10-klas-isaeva-standart.html

Опрацювати тему: Е. Т.А.Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка ( опрацювати лекцію стор. 85-89).

Виконати:  Опрацювати лекцію, нотатки записати до зошитів. Переглянути експрес-урок, читати повість-казку «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер», визначити тему та ідею повісті, охарактеризувати головного героя повісті Цахеса.

https://www.youtube.com/watch?v=f3d-1j6lVz0

 

Виконані завдання висилати на електронну адресу

http://olgazamaruy@ukr.net

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора