Тема: Створення форми.
Тема: Створення форми
Опрацювати лекцію, зробити опорний конспект.
Рис.Інструменти для створення форми.
Форма-це об'єкт бази даних, який можна використовувати для введення, зміни або відображення даних з таблиці або запиту. Форми можуть застосовуватися для управління доступом до даних: з їх допомогою можна визначати, які поля або рядки даних будуть відображатися. Наприклад, деяким користувачам достатньо бачити лише кілька полів великої таблиці. Якщо надати їм форму, яка містить тільки потрібні їм поля, це полегшить для них використання бази даних. Для автоматизації часто виконуваних дій в форму можна додати кнопки та інші функціональні елементи.
Форми можна розглядати як вікна, через які користувачі можуть переглядати і змінювати базу даних. Раціонально побудована форма прискорює роботу з базою даних, оскільки користувачам не потрібно шукати те, що їм потрібно. Зовні приваблива форма робить роботу з базою даних більш приємною і ефективною, крім того, вона може допомогти в запобіганні невірного введення даних. У Microsoft Office Access 2007 передбачено нові засоби, що допомагають швидко створювати форми, а також нові типи форм і функціональні можливості, завдяки яким база даних стає більш практичною.
За допомогою інструменту «Форма» (рис.) Можна створити форму одним клацанням миші. При використанні цього засобу все поля базового джерела даних розміщуються в формі. Можна відразу ж почати використання нової форми або при необхідності змінити її в режимі макета або конструктора.
При використанні інструменту «Форма» для створення нової форми потрібно виконати:
1. В області переходів клацніть таблицю або запит із даними, які повинні відображатися в формі.
2. На вкладці Створення в групі Форми виберіть команду Форма.
Додаток Access створить форму і відобразить її в режимі макета. У режимі макета можна внести зміни в структуру форми при одночасному відображенні даних. Наприклад, при необхідності можна налаштувати розмір полів відповідно до даних.
Якщо Access виявляє одну таблицю, пов'язану ставленням «один - до - багатьох» з таблицею або запитом, який використовувався для створення форми, Access додає таблицю даних в форму, засновану на пов'язаної таблиці або запиті. Наприклад, якщо створюється проста форма, заснована на таблиці «Співробітники», і між таблицями «Співробітники» і «Замовлення» визначено ставлення «один-ко-многим», то в таблиці даних будуть відображатися всі записи таблиці «Замовлення», що відносяться до поточної записи співробітника. Якщо таблиця даних у формі не потрібна, її можна видалити. Якщо існує кілька таблиць, пов'язаних ставленням «один - до -Багато» з таблицею, яка використовувалася для створення форми, то Access не додає таблиці даних в форму.