Урок №34 Гімнастика
Теоритичні відомості.Види гімнастики.
ГІМНАСТИКА - ЗАСІБ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Основними засобами фізичного виховання е: фізичні вправи, які застосовуються в різних випадках спорту, ігор, туризму; природні фактори (повітря, сонце, вода); гігієнічні умови праці і побуту.
Гімнастика - один із засобів фізичного виховання - являє собою сукупність спеціально відібраних фізичних вправ для впливу на організм людини, щоб зміцнювати її здоров'я і моральні якості, а також усувати фізичні вади
До характерних особливостей гімнастики належать: різноманітність вправ - від найпростіших, елементарних, до складних, комбінованих, у тому числі штучних вправ без спортивних приладів, з приладами і на приладах; різнобічний вплив на організм; можливість відносно точного регулювання фізичного навантаження на організм гімнастів.
Гімнастика є невід'ємною складовою частиною обов'язкових програм з фізичного виховання .
Самостійні види з гімнастики:
1. основна гімнастика, та її різновид - гігієнічна гімнастика;
2. спортивна гімнастика;
3. акробатика;
4. художня гімнастика;
5. допоміжна гімнастика, до якої входять спортивно-допоміжна гімнастика і лікувальна.
Основна гімнастика спрямована на зміцнення здоров'я, на загальний розвиток і загартування організму та підвищення працездатності організму людини. Засоби основної гімнастики забезпечують формування і удосконалення рухових навичок, а також уміння доцільно застосовувати набуті навички в практичній діяльності.
Гігієнічна гімнастика сприяє зміцненню здоров'я і загартування організму поліпшує розвиток і працездатність людини. Заняття нею розвивають організаційні і дисциплінарні вміння і навички.
Спортивна гімнастика забезпечує фізичний розвиток фізкультурників у поєднанні із зростанням спортивної майстерності виконання складних гімнастичних вправ, яка досягається внаслідок поступового їх ускладнення.
Основою для навчання з спортивної гімнастики єдина класифікаційна програма, з якою проводять гімнастичні заняття. Згідно з вимогами всі вправи слід виконувати з дотриманням принципу поступового наростання труднощів.