«Празька поетична школа» та її представники. Євген Маланюк. Коротко про митця. Вірші про призначення поета й поезії. Символічні образи поезії «Стилет чи стилос?..». Художнє осмислення трагічної долі України, ностальгічні мотиви, філософічність поезії
Дата:19.10.2021
Тема: «Празька поетична школа» та її представники. Євген Маланюк. Коротко про митця. Вірші про призначення поета й поезії. Символічні образи поезії «Стилет чи стилос?..». Художнє осмислення трагічної долі України, ностальгічні мотиви, філософічність поезії Є. Маланюка «Під чужим небом».
Підручник: Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. загальн. середн. освіти/ О. Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 256 с.
https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Опрацювати тему: «Празька поетична школа» та її представники. Євген Маланюк. Коротко про митця. Вірші про призначення поета й поезії. Символічні образи поезії «Стилет чи стилос?..». Художнє осмислення трагічної долі України, ностальгічні мотиви, філософічність поезії Є. Маланюка «Під чужим небом»(стор. 151-154).
Виконати: Опрацювати лекцію. Виписати, що таке «празька школа», коли вона була утворена та її представників. Що об’єднувало представників «празької школи» поетів? Що символізує стилет, а що – стилос у творах Є. Маланюка?
https://mala.storinka.org/стилет-чи-стилос-не-збагнув-добірка-віршів-євгена-маланюка.html
Виконані завдання висилати на електронну адресу