A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

ЛПР№24« Складання первинних документів на вибуття і ліквідації необоротних активів, розмітка у них кореспондованих рахунків, запис їх даних в облікові регістри. Інвентаризація необоротних активів»

Дата: 27.04.2022 11:54
Кількість переглядів: 181

ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №24

ТЕМА 6. ОБЛІК НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ

Тема уроку 6.2: « Складання первинних документів на вибуття і ліквідації необоротних активів, розмітка у них кореспондованих рахунків, запис їх даних в облікові регістри. Інвентаризація необоротних активів»

Мета уроку: Закріпити знання щодо порядку оформлення окремих господарських операцій та складанню первинних документів по необоротних активах.Записати кореспонденцію рахунків по нарахованій сумі амортизації. Скласти журнал реєстрації господарських операцій.

 

Хід уроку:

І. Що потрібно виконати:

ЗАВДАННЯ 1

На основі даних:

  • Скласти акт ліквідації основних засобів.
  • Скласти кореспонденцію рахунків.

Комісія у складі головного механіка Іванова С.М. (голова), начальник цеху №1 Новіченка О. Я. , інженера з обладнання Борисова Б. А. Від 20 грудня 200 р.  №161, провела огляд зубофрезерного напівавтомата 5А 312, інвентарний номер 0210 і дійшла висновку про необхідність його ліквідації у зв’язку  з повним зношенням і непридатністю до дальшої  експлуатації у зв’язку з повним зношенням і непридатністю до дальшої експлуатації : конструкція – застаріла, ремонт – недоцільний.

Об’єкт надійшов на підприємство 13 років тому ( 15 грудня 2002 р.,  введений в експлуатацію 20 грудня 2002 р).     

Початкова вартість токарного напівавтомата – 26000 грн., сума нарахованого зносу за час експлуатації ____грн. ( визначити самостійно).

Висновок комісії : токарний напівавтомат підлягає  демонтажу і здачі як металобрухт.

ЗАВДАННЯ 2

1.Нарахувати  суму амортизації на будівлі та споруди за жовтень м-ць вартістю 424200 грн., річна норма 5% . Будівлі і споруди  з  інвентарним номером 1124, дата надходження 1.10.94 р.

2. Нарахувати суму амортизації на обладнання, що знаходиться в управлінні підприємства, якщо вартість його  83200 грн., строк корисного використання 25 років.  Амортизацію нарахувати за жовтень  місяць, інвентарний № 839, дата надходження 15.03.2002 р. 

3. Нарахувати суму амортизації (зносу) на комп’ютери,  що знаходяться в управлінні підприємства, вартість 116800 грн., річна  норма амортизації  15 %, інвентарний № 113 – 118, дата надходження 15.12.2013 р.

ЗАВДАННЯ 3 

Ознайомитися з вихідними даними завдання і на підставі господарських операцій відобразити кореспонденції рахунків.

№ з/п

Зміст операції

Дт

Кт

 

1

У відповідності договору сплачено постачальникам за придбані ОЗ.

 

 

 

2

Сплачена сума ПДВ, яка відображена в обліку, у відповідності договору поставки (без ПДВ).

 

 

 

3

Витрати пов’язані з придбанням ОЗ (транспортні або посередницькі послуги).

 

 

 

4

Відображено сплату до Пенсійного фонду при придбанні легкового автомобіля.

 

 

 

5

Безоплатно одержані на підприємство основні засоби.

 

 

 

6

Безоплатно передані іншим підприємствам ОЗ.

 

 

 

7

Відображення вартості Статутного капіталу, зареєстрованої в засновницьких документах.

 

 

 

8

По результатах інвентаризації оприбутковано раніше не враховані основні засоби.

 

 

 

9

Переведено до складу ОЗ раніше невірно оприбутковані ТМЦ до МШП.

 

 

 

10

Отримання та оприбуткування основних засобів шляхом обміну.

 

 

 

11

Відображено результати дооцінки основних засобів.

 

 

 

12

Відображено нарахування індексації зносу дооцінених основних засобів.

 

 

 

13

Відображено в обліку витрати на спорудження  і виготовлення основних засобів.

 

 

 

14

Зарахування збудованого об’єкту на баланс підприємства.

 

 

 

15

Одержання цільового фінансування на будівництво основного засобу із зовнішніх джерел.

 

 

 

16

Зарахування збудованого об’єкту до складу основних засобів даного підприємства.

 

 

 

17

Відображено витрати на реконструкцію, модернізацію, забудову, дообладнання, модифікацію об’єктів основних засобів.

 

 

 

18

Здійснено оплату підрядній організації через розрахунковий рахунок за раніше надані послуги по реконструкції та модернізації основних засобів підприємства.

 

 

 

19

Відображення доходу від реалізації основних засобів.

 

 

 

20

Нараховано знос по реалізованих основних засобах.

 

 

 

21

Відображено знос списаних основних засобів.

 

 

 

22

Внесені засновниками та оприбутковані нематеріальні активи до Статутного капіталу підприємства.

 

 

 

23

Прийнята на баланс підприємства дебіторська заборгованість.

 

 

 

24

Відображено витрати на спорудження і виготовлення основних засобів.

 

 

 

25

Одержання короткострокової позики на спорудження основних засобів.

 

 

 

ЗАВДАННЯ 4

Скласти первинні документи та кореспонденції з ліквідації основного засобу.

Вихідні дані: У результаті аварії верстат став непридатним і було прийнято рішення про його ліквідацію. Первісна вартість верстату – 40000,00 грн., знос – 38000,00 грн. Витрати на демонтаж верстата склали 860,00 грн., після демонтажу залишилися деякі деталі, що можуть бути ще використані, на суму 450,00 грн.

Методичні вказівки

З метою перевірки правильності встановлення кореспонденцій рахунків – уважно читати завдання та користуватися планом рахунків.

Відобразити певні первинні облікові регістри у відповідності виконаних господарських операцій.

 

ІІ. Виконану роботу відправити на пошту Galitskaya_taxa1994@ukr.net

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора