A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

ЛПР№25«Заповнення   основних   ділових   паперів   організацій   і підприємств. Заповнення    основних    розрахунково-грошових документів. Складання документів матеріально-технічного постачання»

Дата: 02.05.2022 11:58
Кількість переглядів: 63

ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №25

ТЕМА 7. ДІЛОВОДСТВО ТА УПРАВЛІНСЬКА ДОКУМЕНТАЦІЯ

Тема уроку 7.1: «Заповнення   основних   ділових   паперів   організацій   і підприємств. Заповнення    основних    розрахунково-грошових документів. Складання документів матеріально-технічного постачання»

Мета уроку: Сформувати  вміння  та закріпити  навички  удосконалення,  систематизації  умінь по заповненню ділових  паперів, розрахунково – грошових та матеріально – технічного постачання. Виявити вміння оформляти ділові папери.

Розвивати уважність і послідовність оформлення ділових паперів, логічну пам'ять та мислення, послідовність виконання виробничих завдань, уважність, старанність при виконанні виробничих завдань, пізнавальну діяльність.

 

Хід уроку:

І. Що потрібно виконати:

ЗАВДАННЯ 1

Скласти трудову  угоду,   особисте доручення,розписку, накладну.

Дані для виконання: (Хід оформити в робочому зошиті).

При  складанні необхідних документів використовується своє прізвище, підприємство , що направило на навчання, реквізити цього ж підприємства.

При складаннітрудової   угоди   мають бути  такі реквізити:

  1. назва документа
  2. дата і місце його складання
  3. перелік сторін, що уклали угоду
  4. зміст угоди із зазначенням обов’язків виконавця і замовника
  5. терміни виконання і оплати роботи
  6. юридичні адреси сторін
  7. підписи сторін
  8. печатка підприємства або організації

При складанні  особистого доручення обов’язково використайте слідуючі реквізити:

  1. назва документа
  2. прізвище, ім’я і по батькові особи , яка видала доручення
  3. прізвище, ім’я і по батькові особи, якій видано доручення

При написанні ,розписки   мають бути такі реквізити :

  1. посада, прізвище, ім’я, по батькові того, хто дає розписку
  2. посада, прізвище, ім’я, по батькові того, кому дається розписка
  3. точне найменування матеріальних цінностей , предметів, інструментів
  4. розпорядження чи документ, на підставі якого одержано цінності
  5. дата й підпис, хто одержує цінності.

У накладній мають бути такі реквізити:                                      

  1. Назва документа , номер і дата
  2. найменування установи або приватної особи , якій видано накладну
  3. найменування установи( або штамп установи з найменуванням, адресою, телефоном, поточним рахунком) , яка видала накладну;
  4. підстава видачі накладної
  5. позначення кожної графи ( назва предметів обладнання, кількість цих предметів, вартість, сума вартості)
  6. підпис керівника установи і бухгалтера
  7. підпис особи, котра видала накладну
  8. підпис , особи котра одержала накладну.

ЗАВДАННЯ 2

Вибрати із списку посадових осіб і записати у наведену нижче таблицю тих, хто повинен підписувати наступні документи.

Документ

Посадова особа

Прибутковий касовий ордер

 

Акт на списання обладнання з цеху

 

Платіжне доручення на перерахування податків до бюджету

 

Лист-запит до покупців про несплату боргу за поставлену їм продукцію

 

Вимога на отримання матеріалів

 

Внутрігосподарська накладна

 

ЗАВДАННЯ 3    

«Складання і оформлення довідок»
1. Відкрийте текстовий редактор Microsoft Word.
2. Створіть новий документ.
3. Збережіть документ, натиснувши на панелі інструментів дискету, у папці «Мої документи» під назвою «Довідка».
4. Встановіть поля: верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм, ліве – 30 мм, праве – 10 мм.
5. Відмітьте область друку документа.
6. Встановіть тип шрифту TimesNewRoman.
7. Встановіть розмір шрифту 14.
8. Встановіть міжрядковий інтервал 1,5.
9. Встановіть положення табулювання.
10.Надрукуйте реквізит «адресат» від 5-гоположення табулятора.
11.Відступіть від верхнього поля 15 міжрядкових інтервалів для кутового штампу.
12.Надрукуйте від 0-го положення табулятора назву виду документа «Д О В І Д К А» великими літерами через пробіл.
13.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
14.Від 0-го положення табулятора надрукуйте реквізит «Дата».
15.У цьому ж рядку надрукуйте від 2-го положення табулятора реквізит «індекс».
16.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
17.Надрукуйте реквізит «місце складання».
18.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
19.Друкуйте текст документа, дотримуючись абзацних відступів.
20.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
21.Від 0-го положення табулятора надрукуйте реквізит «підпис», що складається з назви посади та розшифровки підпису, яку друкують у цьому ж рядку від 6-го положення табулятора.
22.Змініть міжрядковий інтервал на 2.
23.Відступіть 2 інтервали.
24.Від 0-го положення табулятора надрукуйте 2-гий реквізит «підпис», що складається з назви посади та розшифровки підпису, яку друкують у цьому ж рядку від 6-го положення табулятора.

ІІ. Виконану роботу відправити на пошту Galitskaya_taxa1994@ukr.net

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора