ЛПР№25«Заповнення основних ділових паперів організацій і підприємств. Заповнення основних розрахунково-грошових документів. Складання документів матеріально-технічного постачання»
ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №25
ТЕМА 7. ДІЛОВОДСТВО ТА УПРАВЛІНСЬКА ДОКУМЕНТАЦІЯ
Тема уроку 7.1: «Заповнення основних ділових паперів організацій і підприємств. Заповнення основних розрахунково-грошових документів. Складання документів матеріально-технічного постачання»
Мета уроку: Сформувати вміння та закріпити навички удосконалення, систематизації умінь по заповненню ділових паперів, розрахунково – грошових та матеріально – технічного постачання. Виявити вміння оформляти ділові папери.
Розвивати уважність і послідовність оформлення ділових паперів, логічну пам'ять та мислення, послідовність виконання виробничих завдань, уважність, старанність при виконанні виробничих завдань, пізнавальну діяльність.
Хід уроку:
І. Що потрібно виконати:
ЗАВДАННЯ 1
Скласти трудову угоду, особисте доручення,розписку, накладну.
Дані для виконання: (Хід оформити в робочому зошиті).
При складанні необхідних документів використовується своє прізвище, підприємство , що направило на навчання, реквізити цього ж підприємства.
При складаннітрудової угоди мають бути такі реквізити:
- назва документа
- дата і місце його складання
- перелік сторін, що уклали угоду
- зміст угоди із зазначенням обов’язків виконавця і замовника
- терміни виконання і оплати роботи
- юридичні адреси сторін
- підписи сторін
- печатка підприємства або організації
При складанні особистого доручення обов’язково використайте слідуючі реквізити:
- назва документа
- прізвище, ім’я і по батькові особи , яка видала доручення
- прізвище, ім’я і по батькові особи, якій видано доручення
При написанні ,розписки мають бути такі реквізити :
- посада, прізвище, ім’я, по батькові того, хто дає розписку
- посада, прізвище, ім’я, по батькові того, кому дається розписка
- точне найменування матеріальних цінностей , предметів, інструментів
- розпорядження чи документ, на підставі якого одержано цінності
- дата й підпис, хто одержує цінності.
У накладній мають бути такі реквізити:
- Назва документа , номер і дата
- найменування установи або приватної особи , якій видано накладну
- найменування установи( або штамп установи з найменуванням, адресою, телефоном, поточним рахунком) , яка видала накладну;
- підстава видачі накладної
- позначення кожної графи ( назва предметів обладнання, кількість цих предметів, вартість, сума вартості)
- підпис керівника установи і бухгалтера
- підпис особи, котра видала накладну
- підпис , особи котра одержала накладну.
ЗАВДАННЯ 2
Вибрати із списку посадових осіб і записати у наведену нижче таблицю тих, хто повинен підписувати наступні документи.
Документ |
Посадова особа |
Прибутковий касовий ордер |
|
Акт на списання обладнання з цеху |
|
Платіжне доручення на перерахування податків до бюджету |
|
Лист-запит до покупців про несплату боргу за поставлену їм продукцію |
|
Вимога на отримання матеріалів |
|
Внутрігосподарська накладна |
|
ЗАВДАННЯ 3
«Складання і оформлення довідок»
1. Відкрийте текстовий редактор Microsoft Word.
2. Створіть новий документ.
3. Збережіть документ, натиснувши на панелі інструментів дискету, у папці «Мої документи» під назвою «Довідка».
4. Встановіть поля: верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм, ліве – 30 мм, праве – 10 мм.
5. Відмітьте область друку документа.
6. Встановіть тип шрифту TimesNewRoman.
7. Встановіть розмір шрифту 14.
8. Встановіть міжрядковий інтервал 1,5.
9. Встановіть положення табулювання.
10.Надрукуйте реквізит «адресат» від 5-гоположення табулятора.
11.Відступіть від верхнього поля 15 міжрядкових інтервалів для кутового штампу.
12.Надрукуйте від 0-го положення табулятора назву виду документа «Д О В І Д К А» великими літерами через пробіл.
13.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
14.Від 0-го положення табулятора надрукуйте реквізит «Дата».
15.У цьому ж рядку надрукуйте від 2-го положення табулятора реквізит «індекс».
16.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
17.Надрукуйте реквізит «місце складання».
18.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
19.Друкуйте текст документа, дотримуючись абзацних відступів.
20.Відступіть 3 міжрядкових інтервали.
21.Від 0-го положення табулятора надрукуйте реквізит «підпис», що складається з назви посади та розшифровки підпису, яку друкують у цьому ж рядку від 6-го положення табулятора.
22.Змініть міжрядковий інтервал на 2.
23.Відступіть 2 інтервали.
24.Від 0-го положення табулятора надрукуйте 2-гий реквізит «підпис», що складається з назви посади та розшифровки підпису, яку друкують у цьому ж рядку від 6-го положення табулятора.
ІІ. Виконану роботу відправити на пошту Galitskaya_taxa1994@ukr.net