A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Загрози психічному здоров’ю учасників освітнього процесу внаслідок збройної агресіїї.

Дата: 16.02.2023 12:51
Кількість переглядів: 101

З огляду на існуючу загрозу психічному здоров’ю учасників освітнього процесу внаслідок збройної агресії російської федерації, нагальною є потреба у здійсненні системних заходів, спрямованих на збереження і зміцнення психічного здоров’я учасників освітнього процесу.

ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічно допомоги учасникам освітнього процесу та запровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків.                
ВАЖЛИВО!                                                

Педагоги мають враховувати емоційний стан здобувачів освіти, адже під час війни вони можуть стикатися із дітьми, які переїхали із регіонів, де відбуваються військові дії, або навіть втратили когось із близьких. Цей фактор впливає на поведінку дитини, її здатність до навчання та психологічні реакції на навколишні збудники.
ЧОМУ?                                                              

Фізичні та емоційні стани людини взаємопов’язані і тому здатні взаємовпливати один на одного. Під час напружених емоційних станів у дитини змінюється міміка, темп мовлення, з’являється метушливість, змінюється дихання, пульс, колір обличчя, можуть з’явитися сльози тощо.

ЯК ЦЬОМУ ЗАРАДИТИ?                                  

Бажано учителям під час уроку впроваджувати психологічні хвилинки, які допоможуть здобувачу освіти впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу, завдяки чому створюватиметься сприятлива атмосфера, яка дасть змогу дітям розслабитися, зняти емоційне напруження, відновити почуття безпеки та психоемоційного комфорту, що є природним механізмом стабілізації.
Регулярне впровадження психологічних хвилинок у зручний час та слушній нагоді допоможе здобувачу освіти стати більш спокійним, врівноваженим, а також дасть змогу краще зрозуміти свої почуття. 
УЧИТЕЛЬ МАЄ САМ ВИЗНАЧИТИ, КОЛИ І У ЯКИЙ ЧАС ПРОВЕСТИ ПСИХОЛОГІЧНУ ХВИЛИНКУ.

До вашої уваги

Цикл вправ «ТЕХНІКИ ЕМОЦІЙНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ»   для дітей та підлітків, які можна застосовувати під час психологічної хвилинки, групових, індивідуальних занять зі здобувачами освіти з метою зниження стресу та напруги.  

1. Вправа "Зайченя".                                     

ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ:

https://drive.google.com/file/d/11X_3s_sMgCOM5mLIwrX6kEV1ZnOrc0Z-/view?usp=share_link                                       

2.Вправа "Насос та м'яч".                           

ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ:

https://drive.google.com/file/d/1mBlVNd6De3PlbPmO2f1TY2r7mRQgiFLq/view?usp=share_link  
3. Вправа "Афріканські танці".                 

ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ:        

https://drive.google.com/file/d/1sOPvBuBzjzij7nwIU9qborapixnPrPTZ/view?usp=share_link  
 

4. Вправа "Сніговик".                                     

ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ:                                   https://drive.google.com/file/d/1XBjA8gveMC2EnYWtZfTjmaQHamdYJVFe/view?usp=share_link                            
 

5. Вправа "Долоньки".                               
ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ:

https://drive.google.com/file/d/1rfecE7YO_Qm4qnUZmve6X8FmthtXbLH6/view?usp=share_link

         


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора