A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

ЛПР №1  «Створення бухгалтерських документів за зразком».

Дата: 29.03.2022 14:20
Кількість переглядів: 287

ТЕМА 3. ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР  MICROSOFT WORD

Лабораторно-практична  робота №1  «Створення бухгалтерських документів за зразком».

Хід роботи

Теоретична частина

І. Ознайомитись з теоретичною частиною

Первинні документи в бухобліку

Первинні документи займають ключову роль в діяльності кожного підприємства. Адже вони є підставою для бухгалтерського обліку. Для того, щоб уникнути непорозумінь з контрагентами та контролюючими органами необхідно знати вимоги до форми та змісту первинних документів.

Основними нормативними актами, які встановлюють вимоги до форми та змісту первинних документів в бухобліку є:

  1. Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-XIV (далі – Закон № 996).
  2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88 (далі – Положення № 88).

Первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Наприклад, до первинних документів належать такі документи, як видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт виконаних робіт, прибутковий та видатковий касовий ордер, та інші.

Мета складання первинних документів – зафіксувати факт господарської операції.

Первинні документи повинні мати обов’язкові реквізити, перелік яких визначено ч. 2 ст. 9 Закону № 996. Крім того, залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені такі додаткові реквізити (пп. 2.4 Положення № 88):

 

Обов’язкові реквізити первинних документів:

Додаткові реквізити (необов’язкові):

назву документа (форми);

дату складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру;

номер документа;

підстава для здійснення операцій;

дані про документ, що засвідчує особу-од

 

Таблиця 1. «Реквізити первинних документів»

 

Наявність усіх реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871.

Реквізити, які не відносяться до обов’язкових, можна не заповнювати. Наприклад, не є обов’язковими такі реквізити, як місце складання та печатка підприємства:

Фото без опису

 

Мал.1 Приклад заповнення реквізитів

Якщо ж не заповнити обов’язковий реквізит, то документ може бути не визнано первинним. А це в свою чергу може призвести до невизнання господарської операції.

Форма первинного документа

Первинні документи можуть бути складені в електронному вигляді або на папері.

Слід зазначити, що електронний документ, який складено відповідно до вимог чинного законодавства та містить усі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді (лист ДФС від 04.01.2017 р. № 30/6/99-99-15-02-02-15) та має бути підписаний електронним підписом (ЕП) уповноваженої особи.

Бланки форм

Первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади.

Водночас не всі первинні документи мають типові форми, затверджені законодавчими нормами. У такому разі підприємства самостійно мають право розробити форму первинного документа. Головна вимога - форма повинна містити всі обов’язкові реквізити!

ІІ. Практична частина

1.Зробити короткий конспект теоретичної частини

2 Створити документ Microsoft office word

- Згідно зі всіма правилами та вимогами зробити Таблицю 1. «Реквізити первинних документів»

3. За зразком зробити: А)ВИДАТКОВУ НАКЛАДНУ, Б) ТОВАРНО-ТРАНСПОРТНУ НАКЛАДНУ дотримуючись вимог, щодо створення та заповнення первинних бухгалтерських документів.

А)видаткова накладна

Фото без опису

Б) товарно-транспортна накладна

Фото без опису

 

3. Зберігти роботу

4. Виконану роботу надіслати на пошту Galitskaya_Taxa1994@ukr.net


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора