ЛПР №13: «Організація документообігу»
ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №13
Тема 3. Відпрацювання обліку
Тема уроку 3.11: «Організація документообігу»
Мета уроку: Під час виконання завдання учні повинні навчитися проводити належну перевірку й опрацювання за такими етапами: оформлення первинних документів; підготовка звітів матеріально відповідальних та посадових осіб і передача їх до бухгалтерії; приймання звітів; перевірка звітів за формою і по суті; арифметична перевірка; підготовка документів для синтетичних і аналітичних записів; рознесення сум господарських операцій в регістрах синтетичного й аналітичного обліку; узагальнення даних поточного синтетичного й аналітичного обліку; записи в Головну книгу; складання оборотного балансу; складання сальдового балансу та інших форм бухгалтерської звітності.
Хід уроку:
І Що потрібно виконати:
Завдання 1
Вихідні дані. Відомі наступні стадії документообігу бухгалтерських документів
на підприємстві: обробка документів; виписка документів; прийом документів;
здача документів до архіву; перевірка правильності складання документів;
відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, що були
оформлені документально. (Хід оформити в робочому зошиті).
Треба: за допомогою рис.1 представити у схематичному вигляді послідовність стадій документообігу умовного державного підприємства “Собр”.
Рис. 1 – Стадії документообігу на державному підприємстві “Собр”
Завдання 2
Скласти графік документообігу за наведеною формою:
Таблиця – Графік документообігу
№ |
Вид документа |
Місце створення документа |
Посадова особа, яка підписує документ |
Підстава |
Коли створюється документ |
Куди передається документ |
Термін обробки день |
Термін зберігання рік |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
Накладна на відпуск готової продукції |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Податкова накладна |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Прибуток касовий ордер (форма № КО-1) |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Акт приймання-передачі (робіт, послуг) |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3.
Дати відповіді на тестові завдання:
1. Призначення первинних документів полягає в тому, що вони:
а) фіксують факти здійснення господарських операцій;
б) забезпечують достовірність проведення господарської операції;
в) узагальнюють інформацію про здійснення господарських операцій;
г) є підставою для бухгалтерського обліку цих операцій;
2. Обов'язковою умовою для відображення в обліку господарських операцій є:
а) інвентаризація;
б) бухгалтерський рахунок;
в) документування;
г) оцінка.
3. До обов'язкових реквізитів первинних документів відносяться:
а) підстава для здійснення операції;
б) одиниця виміру господарської операції;
в) дані про документ, що засвідчує особу;
г) дата і місце складання.
4. Первинні документи повинні бути складені:
а) під час здійснення господарської операції;
б) на звітну дату;
в) відразу по завершенні господарської операції;
г) на вимогу перевіряючих органів.
5. За місцем складання бухгалтерські документи поділяють на:
а) власні, залучені;
б) внутрішні, зовнішні;
в) первинні, зведені;
г) разові, накопичувальні.
6. Процес оброблення в бухгалтерії прийнятих від виконавців документів включає такі етапи:
а) таксування, групування і проводка;
б) розрахунок, таксування і групування;
в) арифметична перевірка, розрахунок, групування;
г) арифметична, формальна та логічна перевірка.
Методичні вказівки до виконання вправи 1
Відомі наступні стадії документообігу бухгалтерських документів на підприємстві: обробка документів; виписка документів; прийом документів; здача документів до архіву; перевірка правильності складання документів; відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, що були оформлені документально. Використайте цю інформацію для виконання вправи.
ІІ. Виконану роботу відправити на пошту Galitskaya_taxa1994@ukr.net