A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

ЛПР №13: «Організація документообігу»

Дата: 28.03.2022 14:31
Кількість переглядів: 160

ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №13

Тема 3. Відпрацювання обліку

Тема уроку 3.11: «Організація документообігу»

 

Мета уроку: Під час виконання завдання учні повинні навчитися проводити належну перевірку й опрацювання за такими етапами: оформлення первинних документів; підготовка звітів матеріально відповідальних та посадових осіб і передача їх до бухгалтерії; приймання звітів; перевірка звітів за формою і по суті; арифметична перевірка; підготовка документів для синтетичних і аналітичних записів; рознесення сум господарських операцій в регістрах синтетичного й аналітичного обліку; узагальнення даних поточного синтетичного й аналітичного обліку; записи в Головну книгу; складання оборотного балансу; складання сальдового балансу та інших форм бухгалтерської звітності.

Хід уроку:

І Що потрібно виконати:

Завдання 1

Вихідні дані. Відомі наступні стадії документообігу бухгалтерських документів
на підприємстві: обробка документів; виписка документів; прийом документів;
здача документів до архіву; перевірка правильності складання документів;
відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, що були
оформлені документально. (
Хід оформити в робочому зошиті).

Треба: за допомогою рис.1 представити у схематичному вигляді послідовність стадій документообігу умовного державного підприємства “Собр”.

Фото без опису

Рис. 1 – Стадії документообігу на державному підприємстві “Собр”

Завдання 2

Скласти графік документообігу за наведеною формою:

Таблиця – Графік документообігу

Вид документа

Місце створення документа

Посадова особа, яка підписує документ

Підстава

Коли створюється документ

Куди передається документ

Термін обробки день

Термін зберігання рік

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Накладна на відпуск готової продукції

 

 

 

 

 

 

 

2

Податкова накладна

 

 

 

 

 

 

 

3

Прибуток касовий ордер (форма № КО-1)

 

 

 

 

 

 

 

4

Акт приймання-передачі (робіт, послуг)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3.

Дати відповіді на тестові завдання:

1. Призначення первинних документів полягає в тому, що вони:

а) фіксують факти здійснення господарських операцій;

б) забезпечують достовірність проведення господарської операції;

в) узагальнюють інформацію про здійснення господарських операцій;

г) є підставою для бухгалтерського обліку цих операцій;

2. Обов'язковою умовою для відображення в обліку господарських операцій є:

а) інвентаризація;

б) бухгалтерський рахунок;

в) документування;

г) оцінка.

3. До обов'язкових реквізитів первинних документів відносяться:

а) підстава для здійснення операції;

б) одиниця виміру господарської операції;

в) дані про документ, що засвідчує особу;

г) дата і місце складання.

4. Первинні документи повинні бути складені:

а) під час здійснення господарської операції;

б) на звітну дату;

в) відразу по завершенні господарської операції;

г) на вимогу перевіряючих органів.

5. За місцем складання бухгалтерські документи поділяють на:

а) власні, залучені;

б) внутрішні, зовнішні;

в) первинні, зведені;

г) разові, накопичувальні.

6. Процес оброблення в бухгалтерії прийнятих від виконавців документів включає такі етапи:

а) таксування, групування і проводка;

б) розрахунок, таксування і групування;

в) арифметична перевірка, розрахунок, групування;

г) арифметична, формальна та логічна перевірка.

Методичні вказівки до виконання вправи 1

Відомі наступні стадії документообігу бухгалтерських документів на підприємстві: обробка документів; виписка документів; прийом документів; здача документів до архіву; перевірка правильності складання документів; відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, що були оформлені документально. Використайте цю інформацію для виконання вправи.

ІІ. Виконану роботу відправити на пошту Galitskaya_taxa1994@ukr.net


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора