Лабораторно-практична робота №13: «Формування звітності»
Тема 5. Автоматизована обробка облікової інформації за допомогою програм «1С: Підприємство» .
Лабораторно-практична робота №13: «Формування звітності»
Мета: Сформувати в учнів практичні навички створення інформаційної бази підприємства засобами програми «1С:Бухгалтерія». Навчитися формувати оборотно-сальдову відомість, аналіз по рахункам та формувати бухгалтерський баланс.
Хід роботи:
І. Теоретичні відомості та методичні вказівки для виконання
Звітність підсистеми
Для отримання даних по залишках і оборотах рахунків, субконто і проводках в різних розрізах бухгалтерського і податкового обліку потрібно використовувати стандартні звіти:
-
- оборотно-сальдову відомість;
- оборотно-сальдову відомість по рахунку;
- обороти рахунка;
- аналіз рахунка;
- карточка рахунка;
- аналіз субконто;
- обороти між субконто;
- карточка субконто;
- звіт по проводках і т. д.
Звіти використовують синтетичні і аналітичні дані обліку і формуються тільки по проводках.
Для контролю залишків запасів в податковому обліку потрібно активізувати в переліку показників, що виводяться поле ПО (дані податкового обліку). Список показників виводиться у форму по кнопці Налаштування.
Регламентована звітність
В склад прикладного рішення входить набір регламентованих звітів. Регламентованими називаються такі звіти, форми і порядок представлення яких встановлюються різними законодавчими органами. До них відносяться:
- форми фінансової звітності;
- звітність в позабюджетні соціальні фонди;
- податкові декларації і розрахунки;
- форми статистики;
- різні довідники.
Важливо! Форми регламентованої звітності входять у склад конфігурації і розповсюджуються разом з новими релізами. Оновлення форм звітності виконується в процесі оновлення самої конфігурації.
До основних можливостей регламентованої звітності можна віднести:
- налаштування складу звіту;
- заповнення показників звітності вручну і автоматично по даних інформаційної бази;
- редагування автоматично заповнених показників;
- розшифровка заповнення показників;
- вивід в друкованій формі;
- вивантаження в електронній формі;
- зберігання архіву звітності.
Форми контролю знань – заповнені довідники інформаційної бази та сформовані документи відповідно до поставлених завдань.
ІІ. Практична частина
1. Виконати наступні завдання:
- Здійснити аналіз залишків ТМЦ на всіх рахунках обліку з меню Звіти – Аналіз субконто. Вид субконто задати Склади, Номенклатура - ОК – Сформувати. Для звіту задається період, за який здійснюється аналіз залишків ТМЦ.
- Сформувати оборотно-сальдову відомість по рахунку 281. Проаналізувати дані про додаткові витрати – Сформувати.
- Для аналізу інформації по документу Реалізація товарів і послуг сформувати універсальний звіт з категорії Інші: тип даних – Документ, Обєкт – Реалізація товарів і послуг, Таблиця – Товари. Налаштувати структуру звіту через кнопку Настройки: вибрані поля – Номенклатура, Сума, Ставка ПДВ з категорії Стовпичи звіту – Сформувати.
- Для аналізу інформації по документу сформувати універсальний звіт. Для формування універсального звіту проаналізувати інформацію різних документів.
- Проаналізувати рух безготівкових грошових засобів (по рахунку 311) – Сформувати.
- Сформувати оборотно-сальдову відомість по рахунку 643 (аналіз даних по податкових зобов’язаннях через кнопку Настройка).
- Проаналізувати доходи організації за поточний місяць (Звіти – Аналіз субконто). Види субконто – Статті доходів – Настройка показувати обороти – По субрахунках – ОК.
- Проаналізувати витрати організації за поточний місяць (Звіти – Аналіз субконто). Вид субконто – Статті витрат, показувати обороти – По субрахунках – ОК.
- Сформувати звіти Оборотно-сальдова відомість по рахунку 92 і 93. Проаналізувати накопичені витрати.
- Завершити роботу з програмою.
1) Ознайомитись з практичною частиною
2) Зробити конспект
3) Виконати практичну частину
4) Виконану практичну роботу надіслати на пошту (Galitskaya_Taxa1994@ukr.net) або VIBER