A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Тема уроку 5.5: «Константи, створення підприємства»

Дата: 22.04.2022 15:32
Кількість переглядів: 99

Тема 5. АВТОМАТИЗОВАНА ОБРОБКА ОБЛІКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМ «1С: ПІДПРИЄМСТВО» .

Тема уроку 5.5: «Константи, створення підприємства»

План лекції

1.Константи

2. Створення підприємства

1.Константи

Константи – це прикладні об'єкти конфігурації. Вони дозволяють зберігати в інформаційній базі дані, які не змінюються в часі або змінюються дуже рідко. Кожна константа дозволяє зберігати одне значення.

При першому запуску програми в робочому полі програми Ви побачите вікно діалогу, назване «Помoщник заполнения констант» (рис. 1.). У конста- нтах зберігається інформація, яка зазвичай не змінюється в процесі роботи або змінюється достатньо рідко. Наприклад, — назва Вашої організації, прі- звища відповідальних осіб, основна ставка ПДВ, основне місце зберігання ТМЦ. Крім того, в константах визначаються деякі принципи облікової полі- тики на Вашому підприємстві, що впливають на автоматичне введення про- водок, наприклад, прийнятий на підприємстві метод оцінки ТМЦ (по іден- тифікованій або за средневзвешенной собівартістю), чи використо- вуватимуться рахунки витрат 8 і 9 класу або тільки одного з них і так дал. Якщо відразу визначити значення тієї або іншої константи неможливо, їх можна тимчасово не заповнювати, а зробити це пізніше. Розглянемо   першу   сторінку    «Помощника    заполнения    констант» (рис. 1).

Фото без опису

рис.1

Прапорець «Показывать при запуске» визначає, що при кожному запуску програми запускатиметься «Помощник заполнения констант»    Якщо на цьо- му прапорці клацнути мишкою, то «галочка» зникне, і при наступному запус- ку програми вікно помічника з'являтися не буде. Викликати його можна через меню «Помощь» головного меню.

Для   переміщення   по   сторінках   помічника   використовуються кнопки

«Дальше» і «Назад» кнопка «Отмена» перериває роботу помічника без збе- реження тих  значень, які Ви  ввели в цьому сеансі. Натиснувши на кнопку

«Дальше» Ви відкриваєте другу сторінку Помощника (рис. 2).

Фото без опису

рис.2

На цій сторінці заповнюються константи, значення яких підставляти- муться за умовчанням при введенні нових документів і елементів довідників. Натискаючи на кнопку вибору значення, Ви потрапляєте у відповідні довід- ники, які на початку роботи можуть бути порожніми. Наприклад, – «Сотруд- ники» «Контрагенты» або заповненими, наприклад, «Валовые доходи/расходы»

2. Створення підприємства

Для заповнення назви вашої організації клацніть по кнопці вибору в полі

«Наша организация» відкриється довідник «Фирмы» в нього потрібно ввести назву і основні відомості про фірму. Щоб ввести найменування організації, треба підвести стрілку миші до найменування «Наша фірма» натиснути праву кнопку миші, в меню вибрати строчку «Заменить» і клацнути на ній лівою клавішею миші. (рис. 3). З'явиться форма, в неї потрібно ввести дані про підприємство (рис. 4).

Фото без опису

рис.3

Фото без опису

рис.4

Спочатку досить ввести коротке найменування Вашої фірми, яке викори- стовується в екранних формах і в довідниках, в полі «Найменування» і повне найменування, яке використовується в друкарських формах документів, в по- лі «Повне найменування» Наприклад, Добро і ТОВ «Добро» відповідно. Для переміщення по елементах форми можна використовувати клавіші  «Tab» і

«Shift+Tab» або просто клацати мишею на відповідному елементі. У фор- мах, що містять велику кількість інформації, групи параметрів організовані у т.з. «закладки». Для вибору певної закладки можна клацнути на ній мишею, крім того для переміщення між закладками можна використовувати клавіші Ctrl+Alt+F (наступна закладка) і «Ctrl+Alt+B» (попередня закладка). Важ- ливо перед початком роботи на закладці «Додатково» заповнити поле «Пре- фікс номера» Це поле використовується тоді, коли в одній базі ведеться облік по різних фірмах для того, щоб розрізняти їх документи. Якщо ж Ви ведете в базі облік по одній фірмі, в це поле можна занести довільний символ, після чого натисніть кнопку «ОК» щоб закрити вікно діалогу і проведіть подвійне клацання мишею по елементу довідника «Фирмы» відредагованому вами. Та- ким чином Ви перенесете назву фірми в полі «Помічника заповнення конс- тант» Значення констант «Частное лицо» і «Поставщик» вибираються з до- відника «Контрагенти» куди будуть Вами записані всі контрагенти, з якими ваше підприємство вступає у господарські відносини в процесі своєї діяльно- сті. Значення полів «Кто отгружает товары» і «Кто выписывает налоговые накладные» вибираються з довідника «Сотрудники» де зберігається інформа- ція про всіх співробітників вашої фірми.

На третій сторінці «Помощника» заповнюються константи, що визнача- ють облікову політику Вашої фірми для програми. Для частини констант зна- чення вибираються із службових довідників, решта констант визначається значеннями «Да/нет» тобто поставлений «прапорець» визначає дію такої кон- станти, а відсутність «прапорця» відміняє дію константи.

На четвертій і п'ятій сторінці заповнюються «Служебные параметры» які використовуютьсяі при роботі системи, на шостій сторінці заповнюються константи, що впливають на інтерфейс користувача, сьома сторінка пов'язана з історією періодичних реквізитів. Ряд реквізитів довідників і документів, а також константа «Метод партионного учета» запам'ятовують історію зміни свого значення з точністю до дня. Такі реквізити називаються «периодичес- кими»   Наприклад, курси валют обов'язково повинні бути прив'язані до дат своїх змін, а не зберігати останнє своє значення. На восьмій сторінці з'явля- ється кнопка «ОК» натиснення на яку завершує роботу «Помощника» із збе- реженням введених вами значень констант.

Сенс кожної константи детально описаний у документі «Руководство по организации учета (описание конфигурации)», яке поставляється в комплекті з програмою. Слід зауважити, що сенс і принципи дії ряду констант вияв- ляться декілька пізніше, коли ми приступимо до розгляду конкретних розді- лів обліку. А зараз можете закрити програму, а потім запустити її з демон- страційною інформаційною базою (яка містить примітку «демо_»), для того, щоб продовжити самостійне ознайомлення.

1) Ознайомитись з лекцією

2) Зробити опорний конспект

3) Виконану роботу надіслати на пошту Galitskaya_Taxa1994@ukr.net

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора