A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

ЛПР№18 «Основні   бухгалтерські  записи  по  рахунку  30   «Каса»   або   іншого діючого.»

Дата: 08.04.2022 18:01
Кількість переглядів: 43

ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №18

ТЕМА 5. ОБЛІК КОШТІВ, РОЗРАХУНКІВ ТА ІНШИХ АКТИВІВ

Тема уроку: 5.2   «Основні   бухгалтерські  записи  по  рахунку  30   «Каса»   або   іншого діючого.»

Мета уроку: Закріпити   теоретичні   знання щодо відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій. Вірно визначати ПДВ та заповнювати податкову накладну. Знаходити вихід із різних виробничих ситуацій.

Хід уроку:

І. Що потрібно виконати:

Завдання   №1

Скласти журнал реєстрації господарських операцій відповідно виписки банку за 20___рік, та перевірити правильність підсумків по ній.

  До виписки банку з поточного рахунку надаються наступні документи:

  • Чек ТОВ «Веселка» №787 від…(дата виконання практичної роботи);
  • Платіжне доручення на оплату за використану електроенергію    № 3144 від...(дата виконання практичної роботи);
  • Платіжне доручення на оплату за отримані товарно-матеріальні цінності № 3145 від...(дата виконання практичної роботи);
  • Платіжне доручення на оплату заборгованості по податками        № 3146  від...(дата виконання практичної роботи);
  • Платіжне доручення виконаних послуг №2240 від...(дата виконання практичної роботи);
  • Рахунок фактура на оплату за рекламу № 1243 від...(дата виконання практичної роботи);

Квитанція на здану в банк виручку від послуг, що надійшли до каси підприємства № 647 від...(дата виконання практичної роботи)     

Завдання 2

Підприємство «Преміум» у березні 2011 року придбало виробничі запаси на суму 12000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). У квітні на виробничі потреби було використано запасів загальною вартістю 7000,00 грн. У кінці цього ж місяця внаслідок повені підприємство зазнало збитків на суму 2000,00 грн. Запаси втратили свої первісні властивості, але були оприбутковані на баланс як інші матеріали в сумі 300,00 грн. На підставі укладеної угоди страхова компанія має відшкодувати 1200,00 грн.

Необхідно скласти кореспонденції рахунків. Заповнити первинні документи.

Завдання 3

На 1 січня 20хх року у СТОВ «Обрій» в залишку зазначалося 200 листів гіпсокартону за ціною 180,00 грн. за шт. на суму 36000,00 грн. Протягом місяця СТОВ «Обрій» придбало декілька партій гіпсокартону:

7.01 – 150 шт. по 182,00 грн. (крім того ПДВ),

16.01 – 460 шт. по 194,00 грн. (крім того ПДВ),

За січень відпущено у виробництво гіпсокартону:

10.01– 105 шт.                21.01 – 128 шт.

18.01– 230 шт.                24.01 – 79 шт.

Визначити методами середньозваженої собівартості, ФІФО, ЛІФО вартість відпущених у виробництво запасів та облікову вартість залишку на кінець звітного періоду. Скласти бухгалтерські проведення. Заповнити необхідні первинні документи.

Завдання 4.Необхідновизначити економічний зміст бухгалтерських проводок

1. Дт 26 Кт 36

5. Дт 201 Кт 36

9. Дт 22 Кт 36

2. Дт 311 Кт 36

6. Дт 36 Кт 70

10. Дт 36 Кт 71

3. Дт36 Кт 311

7. Дт 203 Кт 36

11. Дт 37 Кт 36

4. Дт 36 Кт 301

8. Дт 28 Кт 36

12. Дт 34 Кт 36

Завдання 5

Головному бухгалтеру ТзОВ «Говерла» Коваленку Валентину Михайловичу з каси підприємства було видано аванс (ВКО № 24) на відрядження в сумі 1700 грн. Згідно з наказом директора № 16 від 2 лютого 20хх року Коваленко В.М. направили у 5-денне відрядження (з 3 по 7 лютого) до м. Львів. Звіт про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт Коваленко В.М. здав 9-го лютого 20хх року, того ж дня йому було відшкодовано перевитрату грошових коштів. До звіту додано такі документи: посвідчення про відрядження, залізничні квитки Луцьк-Львів та Львів-Луцьк по 250,0 грн. кожен, квитки на проїзд автобусом від залізничного вокзалу до готелю на суму – 26 грн., рахунок за проживання в готелі «Синевир» – 350 грн. за добу (4 доби).

Заповнити Звіт про використання коштів, нарахувати добові, визначити перевитрату грошових коштів та зазначити кореспонденції рахунків.

Методичні рекомендації.

При виконанні завдань слід  користуватися Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордоном, яка затверджена наказом Мінфіну № 362 від 17.03.2011 р., Порядком складання Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, який затверджений наказом ДПАУ №996 від 23.12.2010 р. та Постановою Кабінету Міністрів України «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» № 98 від 02.02.2011 р.

          Також необхідно мати документальне забезпечення: звіт провикористання коштів, посвідчення про відрядження, накладну, товарно-транспортну накладну, журнал реєстрації посвідчень про відрядження, відомість № 3.2.

При виконанні завдань необхідно брати  до уваги  нормативну базу, а саме:

  1. Податковий кодекс України № 2755-VI від 02.12.2010 р.
  2. Порядок визначення розмірів збитку від розкрадань, нестачі, знищення матеріальних цінностей №116 від 22.10.96 р.

Керуватися вимогами щодо виконання кожного завдання окремо.

 

ІІ. Виконану роботу відправити на пошту Galitskaya_taxa1994@ukr.net


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора