A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

ЛПР№20 «Облік розрахункових операцій. Облік з покупцями та замовниками. Облік   з   різними   дебіторами.   Заповнення   первинних   документів   та облікових   регістрів.   Основні   бухгалтерські   записи   по   рахунках   36 «Розрахунки з покупцям

Дата: 13.04.2022 18:12
Кількість переглядів: 80

ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №20

ТЕМА 5. ОБЛІК КОШТІВ, РОЗРАХУНКІВ ТА ІНШИХ АКТИВІВ

Тема уроку 5.4:   «Облік розрахункових операцій. Облік з покупцями та замовниками. Облік   з   різними   дебіторами.   Заповнення   первинних   документів   та облікових   регістрів.   Основні   бухгалтерські   записи   по   рахунках   36 «Розрахунки з покупцями та замовниками», 37 «Розрахунки з різними дебіторами» або інших діючих.»

Мета уроку: Закріпити   теоретичні   знання щодо відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій по обліку розрахунків з постачальниками – підрядниками. Вміти вірно відображати операції по надходженню та вибуттю ТМЦ у регістрах бухгалтерського обліку. Вірно визначати ПДВ та заповнювати податкову накладну. Знаходити вихід із різних виробничих ситуацій.

 

Хід уроку:

І. Що потрібно виконати:

Завдання 1

На підставі наведених господарських операцій скласти кореспонденції рахунків:

  1. Придбання сировини та матеріалів від постачальників.
  2. Придбання паливно – мастильних матеріалів та вугілля від постачальників, підрядників.

2. Придбання виробничих запасів підзвітними особами.

3. Оприбуткування виробничих запасів власного виробництва, що призначені для внутрішнього використання.

4. Відображена сума реалізованих виробничих запасів.

5. Списання відпущених МШП, термін корисного використання яких менше одного року, на витрати в момент передавання їх в експлуатацію.

6. Виробничі запаси відпущені у виробництво.

7. Відображена вартість нестач і втрат виробничих запасів при інвентаризації.

Завдання 2

Придбано сировину і матеріали у постачальника на суму 9000,00 грн., в т.ч. ПДВ. Витрати на транспортування склали 300,00 грн. (в т.ч. ПДВ). У виробництво використано сировини і матеріалів на суму 6000,00 грн. Решту реалізовано замовникам на суму 3000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Скласти бухгалтерські проведення. Заповнити первинні документи.

Завдання 3

Підприємство придбало матеріали, купівельна вартість яких становить 7000,00 грн. з ПДВ. Транспортні витрати – 540,00 грн. з ПДВ., інформаційні послуги, пов’язані з пошуком матеріалів – 320,00 грн. з ПДВ, заробітна плата робітників по розвантаженню матеріалів – 500,00 грн. Під час прийому товарів було встановлено недостачу за виною постачальника на суму 700,00 грн. без ПДВ.

Сформулювати господарські операції, вказати кореспондуючі рахунки, обчислити первісну вартість матеріалів.

Завдання 4

На 1 січня 2012 року у ПАТ «Будмастерс» в залишку зазначалося 1000 шт. шлакоблоків за ціною 5,5 грн./шт. на суму 5500 грн. Протягом місяця ПАТ «Будмастерс» придбало декілька партій шлакоблоків:

7.01.12 – 500 шт. по 6,00 грн. (крім того ПДВ),

16.01.12 – 400 шт. по 5,00 грн. (крім того ПДВ),

За січень відпущено у виробництво:

10.01.12 – 900 шт.

18.01.12 – 640 шт.

Визначити усіма можливими методами вартість відпущених у виробництво запасів та облікову вартість залишку на кінець звітного періоду. Скласти бухгалтерські проведення.

Методичні рекомендації

При виконанні завдань необхідно брати  до уваги  нормативну базу, а саме:

  1. П(С)БО 9 «Запаси», затверджене наказом Міністерства фінансів України № 246 від 20.10.1999 р.
  2. Інструкція про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, матеріальних цінностей, коштів, документів, розрахунків № 69 від 11.08.1994 р.
  3. Наказ Міністерства статистики України про затвердження типових форм первинного обліку № 352 від 29.12.1995 р.
  4. Податковий кодекс України № 2755-VI від 02.12.2010 р.
  5. Порядок визначення розмірів збитку від розкрадань, нестачі, знищення матеріальних цінностей №116 від 22.10.96 р.

Необхідно мати основні облікові регістри для заповнення в процесі роботи: прибутковий ордер, товарно-транспортна накладна, акт про приймання матеріалів, лімітно-забірна картка, акт-вимога на заміну матеріалів, накладна-вимога на відпуск, накладна, рахунок-фактура, акт на вибуття МШП, довіреність, картка складського обліку матеріалів, відомість обліку залишків матеріалів на складі, матеріальний звіт, інвентаризаційний опис, карточка обліку МШП.

ІІ. Виконану роботу відправити на пошту Galitskaya_taxa1994@ukr.net

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора