A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Урок № 16. Тема :Контрольна робота по темі "Фнкції, їхні властивості і графіки"

Дата: 24.12.2020 20:12
Кількість переглядів: 2294

1. ( 0,5 бала ) Діти збирали гриби. Василько зібрав 46% усіх грибів, Петрик -32%, а Оленка – решту 44гриби. Скільки всього грибів було зібрано?
а) 56    б) 128    в) 200     г) 440     д) 256

46

2. ( 0,5 бала ) Функція задана графіком. Вказати множину значень даної функції

а) [-2;4)   б) [-5;3)   в) [-2;4]     г) [-5;3]    д) (-2;4]


3. ( 0,5 бала) Знайти область значень функції f(x)=x2-6

а) [6;+∞)   б) (6;+∞)   в) (-∞;-6]     г) [-6;+∞)    д) (0;+∞)

4. ( 0,5 бала ) Укажіть рисунок, на якому зображено графік парної функції
47





5. ( За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між геометричними перетвореннями графіка функції y=sqrt{x} (1-4) та функціями, одержаними в результаті цих перетворень ( А-Д).
1) графік функції y=sqrt{x} паралельно перенесли вздовж осі Ох на дві одиниці ліворуч.      
А) y=sqrt{x-2}
2) графік функції y=sqrt{x} паралельно перенесли вздовж осі Оу на дві одиниці вниз            
Б) y=sqrt{x} - 2
3) графік функції y=sqrt{x} стиснули до осі Ох у два рази                                                   
В) y=1/2 sqrt{x}
4) графік функції y=sqrt{x} стиснули до осі Оу у два рази                                                   
Г)y=sqrt{x+2}                                                                                            
Д)y=sqrt{2x}

6. ( 1 бал ) Розташувати в порядку зростання числа sqrt{10}; 3;sqrt{8.9} ; 3,(3).

7. ( 2 бали ) Дано функцію f(x)={lbrace}{ matrix{3}{2} {{-2x+3,} {x<=-2} {x^2-x,} {-2<x<3} {4,} {x>=3}}}. Знайти f(-2)+f(5).

8. ( 2 бали ) Знайти область визначення функції y=sqrt{4x-x^2} + 7/sqrt{x-2}.

489. ( 3 бали ) Користуючись графіком функції у=f(х), поданим на рисунку, встановити найважливіші її властивості. При яких значеннях а рівняння f(x)=a


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора