15.02.2022 Урок № 23 Тема: Вторинний, третинний сектори економіки
Матеріали та завдання до уроку:
- Опрацювати конспект уроку: https://drive.google.com/file/d/1BBOgnNCQft2r4ekTr1pgp9SrkOCu3MWH/view
- Переглянути відео «Третинний сектор економіки» https://www.youtube.com/watch?v=ShHmz-_nPjU&ab_channel=%D0%94%D0%B0%D1%80%27%D1%8F%D0%94%D0%B5%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA-%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%96%D0%BD%D0%B0
- Виконати практичну роботу №1 «Порівняльна характеристика структури промислового виробництва двох економічно розвинених країн Європи ( на вибір)».
ПРАКТИЧНА РОБОТА №1
Мета: порівняти чинники міжнародної спеціалізації економічно розвинених країн; пояснити причини вузької спеціалізації промислового виробництва економічно розвинених невеликих країн Європи.
Хід роботи:
Завдання 1 (3 бала)
За допомогою карт географічного атласу порівняйте населення, природні умови та ресурси двох економічно розвинених невеликих країн Європи (І варіант – Норвегія і Нідерланди; ІІ варіант – Ісландія та Бельгія ). Результати оформіть у вигляді схеми, таблиці власного зразка.
Завдання 2 (3 бала)
Користуючись економічною картою Європи з’ясуйте галузеву спеціалізацію кожної країни. Результати оформість у вигляді схеми, таблиці, діаграми власного зразка.
Завдання (3 бала)
З’ясуйте подібні та відміні галузі виробництва. Які чинники вплинули на розвиток цих виробництв, приведіть конкретні приклади. Результат оформіть у вигляді порівняльної таблиці
Країни |
Подібні галузі виробництва |
Відмінні галузі виробництва |
Норвегія/Ісландія |
||
Ісландія/Бельгія |
Завдання 4 (3 бала)
Проведіть дослідження чи існує відновлювальна електоренергетика в цих країнах. Результати оформіть у вигляді умовної подорожі за допомогою картографічного сервісу Wikimapia
- Домашнє завдання: опрацювати 8 (до кінця), написати практичну роботу №1.
Відповіді надсилайте на пошту olena89a@ukr.net або на Вайбер 0630320693