A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волноваське професійно-технічне училище

Тема уроку: 5.34 «Взаємозв’язок між звітами і журналами документів, операцій, проведень»

Дата: 01.03.2022 22:09
Кількість переглядів: 117

Тема 5. Автоматизована обробка облікової інформації за допомогою програм «1С: Підприємство» .

Тема уроку: 5.34 «Взаємозв’язок між звітами і журналами документів, операцій, проведень»

План лекції

1. Взаємозв’язок між звітами

2. Взаємозв’язок між журналами документів та операцій

1. Взаємозв’язок між звітами

Звіти - це об'єкти конфігурації, призначені для обробки накопиченої інформації і отримання зведених даних у зручному для перегляду та аналізу вигляді. Для доступу до звітів типової конфігурації служить пункт меню

«Звіти» головного меню програми.

Звіти поділяються на стандартні, спеціалізовані, регламентовані.

Стандартні звіти призначені для одержання узагальненої і деталізованої інформації з будь-яких розділів бухгалтерського обліку. За допомогою стандартних звітів можна одержувати синтетичну й аналітичну інформацію про залишки й обороти за будь-якими рахунками і субрахунками із плану рахунків у сумовому і кількісному вимірнику.

В свою чергу стандартні звіти поділяються на зведені та детальні. Зведені звіти формуються на основі бухгалтерських підсумків, детальні ж будуються на основі зареєстрованих в інформаційні базі проведень. Прикладом зведених звітів можуть бути: оборотно-сальдова відомість, аналіз рахунку, шахівка, а детальних: картка рахунка, картка субконто.

Спеціалізовані звіти орієнтовані на конкретний розділ бухгалтерського обліку. До спеціалізованих звітів у типовій конфігурації належать: касова книга, книга доходів платника єдиного податку, т.п.

Регламентованими називаються звіти, форма і порядок складання яких встановлюється на законодавчому рівні. До них належать:

  • форми фінансової звітності;
  • звітність до фондів соціального страхування;
  • податкові декларації та розрахунки;
  • статистична звітність;
  • довідкова інформація.

Регламентовані звіти формуються для подання контролюючим органам (у фіскальну службу, фонди соціального страхування, органам статистики). Набір регламентованих звітів регулярно оновляється і поширюється серед зареєстрованих користувачів програми.

До основних можливостей регламентованої звітності можна віднести:

  • налаштування складу звіту;
  • заповнення показників звітності вручну та автоматично за даними інформаційної бази;
  • редагування автоматично заповнених показників;
  • розшифрування заповнених показників;
  • виведення друкованої форми звіту;
  • вивантаження звітів для їх подачі.

Обробки - це об'єкти конфігурації, призначені для виконання різних дій над інформацією. Обробка може містити одну або кілька форм, за допомогою яких, при необхідності, можна організувати введення будь-яких параметрів, які впливають на хід алгоритму. Результати виконання алгоритму виводяться на екран і принтер за допомогою конструктора запиту. Основна відмінність обробки від звіту полягає в тому, що звіти використовуються для відображення інформації, а обробки для зміни інформації. Прикладом обробки в системі «1С:Підприємство» є «Виплата зарплати видатковими ордерами», за допомогою якої на основі платіжної відомості формуються видаткові касові ордери.

2. Взаємозв’язок між журналами документів та операцій

Журнали документів та операцій - це об'єкти конфігурації, що призначені для перегляду документів та операцій різних видів.

У журналах, які є електронними аналогами звичайної паперової папки зберігаються всі документи. Оскільки, журнали документів призначені для перегляду документів, то вони не вносять нових даних у систему і служать лише засобом перегляду списку документів одного або декількох видів.

Екранна форма журналів формується у вигляді таблиці, рядки якої є документами.

Саму форму журналу можна налаштовувати шляхом вибору реквізитів, що будуть відображатися у вигляді колонок на екрані. Для цього необхідно скористатися піктограмою                                    

«Настройка списку» контекстного меню, де за допомогою галочки можна відзначити необхідні для відображення поля. Окрім того, за допомогою налаштування  «Вивести список» можна сформувати список документів відображений на екрані у вигляді таблиці для друкуФото без опису

Рис. Форма друкованого списку журналу документів

Загалом журнали в системі «1С:Підприємство» можна поділити на три види

1. журнали окремих документів (документів певного виду) (для роботи з

певним видом документів);

2. журнали узагальнених документів за об’єктами обліку (для роботи з документами певних розділів обліку);

3. загальний журнал (для відображення всіх операцій, виконаних в інформаційній базі – «Журнал операцій»).

 

1. Опрацювати конспект лекції

2. Зробити конспект у зошит

3. Фото конспекту відпривити на електронну пошту Galitskaya_Taxa1994@ukr.net


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора